Lahjoita Livekirkolle

Livekirkko mahdollistuu lahjoitusten ja avustusten avulla.

Kirkollisverotuloa yhdistys ei saa. Tulot koostuvat kannatusjäsenten panoksesta, lahjoituksista sekä seurakunnissa kerätyistä kolehdeista.

Tue evankeliumin leviämistä

1. LIVEKIRKKO RY:N KANNATUSJÄSENYYS

Livekirkko ry toimii vain ja ainoastaan vapaaehtoisvoimin, mutta lisenssit, mainonta, nettisivujen palvelimet, kalustokulut, kirjanpito- ja pankkikulut sekä muut juoksevat maksut eivät ole mahdollisia ilman kannatusjäseniämme ja heidän arvokasta tukeaan.

Liittyä voit tällä lomakkeella.

2. TUE TOIMINTAA

3. KUUKAUSILAHJOITUS

Kuukausilahjoitus  on vaivaton tapa tukea Livekirkon toimintaa. Säännöllinen lahjoitus tuo talouteen ennustettavuutta ja tasaisuutta. Pienikin summa merkitsee paljon!

Voit liittyä kuukausilahjoittajaksi tällä lomakkeella.

4. MERKKIPÄIVÄLAHJOITUS

Juhlitko syntymäpäivää, eläkkeellelähtöä tai muuta merkkipäivää?
Onko sinulla jo kaikkea, etkä toivo tavaraa lahjaksi? Keräämällä lahjoituksia Livekirkolle autat ystäviäsi lahjan keksimisessä. Pyydä ystäviäsi lahjojen ja kukkien asemasta tekemään lahjoitus Livekirkko ry:lle.

Merkkipäiväkeräys onnistuu helposti Facebookin kautta: https://www.facebook.com/fund/livekirkko/ Voit määrittää keräystavoitteen, ja osallistujatkin näkevät, miten keräystulos kasvaa. Facebook tilittää rahat Livekirkko ry:lle, provisiota ei peritä.

Voit myös ohjata lahjoitukset rahankeräystilille Nordea: FI04 1544 3000 2970 49, NDEAFIHH Pyydä lahjoittajia kirjoittamaan antamasi viesti maksuun (esim. HENKKA30), niin voit keräyksen päätyttyä kertoa läheisillesi kokonaissumman.

Ota yhteyttä, jos suunnittelet merkkipäiväkeräystä!

Kuukausilahjoittajaksi

Kannatusjäseneksi