Tule vapaaehtoiseksi!

Meillä on evankeliumi tehtävänä.

Jeesus kutsuu meitä jokaista hänen työhönsä. Me kaipaamme lisää vapaaehtoisia auttamaan evankeliumin levitystyössä.

Meillä Livekirkossa on evankeliumi tehtävänä. Kerromme ilosanomaa Jeesuksesta ja Jumalan armosta uusille ihmisille päivittäin verkkosivujen sekä sosiaalisen median avulla. Haluatko auttaa meitä toiminnassamme?

Vapaaehtoistyö on tärkeä toimintamme ydin – esimerkiksi koko yhdistyksen ”johto” toimii vapaaehtoispohjalta.

Lue lisää alta ja jätä yhteydenottopyyntö, niin palaamme sinulle! Yhteydenottopyynnöt käsitellään vapaaehtoistyö.fi -järjestelmän kautta. Järjestelmää käyttävät monet seurakunnat sekä yleishyödylliset järjestöt toimintansa tukena.

Tällä hetkellä avoinna olevia vapaaehtoistehtäviä:

Esirukoustiimin jäsen

Livekirkko.fi/rukous -sivuilla jätetään useita esirukouspyyntöjä päivässä.

Esirukoustiimimme kaipaa vahvistusta ”etärukoilijoista”, jotka voivat pysähtyä ihmisten asioiden äärelle.

Tulleet rukoukset toimitetaan sähköpostilla rukoustiimin jäsenille viikoittain/kahden viikon välein, toiveista riippuen.

Kääntäjä / englanti-suomi / Raamatun "informaatiosivut"

Livekirkko.fi -sivusto on yksi toimintamme ydin.

Tällä sivulla oleva materiaalipankki kerää kristinuskon sekä Raamatun ydinmateriaalia samaan paikkaan. Yhdessä kansainvälisen yhteistyökumppanimme kanssa olemme tuottamassa perusinformaatiota Raamatun eri kirjoista.

Tämä materiaali on valmiina, mutta tällä hetkellä englannin kielellä. Voit auttaa meitä kääntämään joko yhden artikkelin tai sitten kaikkia Raamatun kirjoja käsittelevät artikkelit. Yhden artikkelin pituus on vaihteleva, noin yksi A4-sivu.

Videoiden tekstittäjä

Haluatko auttaa tekemään yhä saavutettavampaa evankeliumia?

Videoiden tekstittäminen auttaisi merkittävästi yleisöä, joilla on kuulon kanssa vaikeuksia. Lisäksi tekstitys auttaisi katsojia, jotka eivät syystä tai toisesta pysty tai halua katsoa videota äänet päällä esimerkiksi bussissa.

Tekstittämällä videot mahdollistetaan evankeliumin leviäminen myös ihmisille, jotka eivät pysty videon ääntä kuulemaan. Valitettavasti tämänhetkiset resurssimme eivät mahdollista kaikkien videoidemme tekstitystä ja tarvitsisimme vapaaehtoisen tekstittäjän apua.

Uusia videoita tulee parhaimmillaan muutama kuukaudessa, voit auttaa yhden tai kaikkien kanssa. Lisäksi meillä on paljon vanhoja hartausvideoita, joiden tekstittämisestä olisi suuri apu.

Opastamme työkalun käyttöön ja tekstitysperiaatteisiin. Hyvä suomen kielen taito auttaa luonnollisesti tehtävässä.

Vapaaehtoiseksi

Oletko kiinnostunut kristinuskosta? Haluaisitko levittää evankeliumia yhä uusille ihmisille? Tätä me Livekirkossa teemme.

Livekirkko ry ylläpitää livekirkko.fi -sivustoa sekä sosiaalisen median kanavia. Haluaisitko sinä kirjoittaa lyhyitä hartaustekstejä sivuillemme? Entä tekisitkö lyhyitä kirjoitelmia Facebook-ryhmään?

Oletko kielitaitoinen ihminen ja auttaisit meitä käännöstöissä? Tai tulisitko mukaan esirukoustiimiin? Haluaisitko olla mukana vetämässä raamattupiiriä etäyhteyksin?

Haluaisitko antaa ajastasi tavalla, jota emme ole tässä osanneet listata? Täytä yhteystietosi ja otamme sinuun yhteyttä.

Tapoja palvella on monia ja olisimme hyvin kiinnostuneita sinun osaamisestasi. Ilmoittautuminen ei luonnollisestikaan sido mihinkään.