Livekirkko-sovellus

Kirkko, seurakunta, rukous, saarnat ja paljon muuta aidosti aina mukanasi!

Lataa ilmaiseksi sovelluskaupastasi!

Livekirkko-sovellus älypuhelimille tarjoaa seurakunnan sekä kirkon mahdollisuudet missä ja milloin oletkin!

Sovelluksesta löytyvät helppo mahdollisuus jättää rukouspyyntö, katsoa lähetyksiä, kuunnella saarnaäänitteitä sekä lukea Raamattua yhden ja saman sovelluksen kautta.

Olemme tuottamassa tulevaisuudessa sovellukseen on myös muita, uusia ominaisuuksia.

Voit jättää palautetta ja kehitysideoita suoraan sovelluksessa tai sovellus@livekirkko.fi!

”Viimein minulla on helppo mahdollisuus kuunnella saarnoja ja Raamatun sanaa omalla sovelluksellaan ilman muita maksuja!”

”Hyvä saada push-ilmoitus alkavasta jumalanpalveluksesta, jos ei muuten tule kirkkoon lähdettyä”

Kiinnostavaa saada uusi hengellinen sovellus, josta löytää paljon sisältöä helposti! Seuraan!

Lataa Livekirkko-sovellus

Tuki

Tarjoamme tukea sovelluksen asennuksessa ja käytössä! Mikäli sinulla on kysyttävää tai haluat jättää palautetta/virheraportin sovelluksesta, voit tehdä sen oheisella lomakkeella, suoraan sovelluksen kautta tai sovellus@livekirkko.fi -sähköpostiosoitteen kautta!

Sovellus

Aihe