Livekirkko.fi/rukous sivuilla jätetään useita esirukouspyyntöjä päivässä.

Esirukoustiimimme kaipaa vahvistusta ”etärukoilijoista”, jotka voivat pysähtyä ihmisten asioiden äärelle.

Tulleet rukoukset toimitetaan sähköpostilla rukoustiimin jäsenille viikoittain/kahden viikon välein, toiveista riippuen.

Livekirkko ry on kristillinen yhdistys, jolla on evankeliumi tehtävänä. Kerromme evankeliumin ilosanomaa uusille ja uusille ihmisille verkkoviestinnän mahdollistamana. Sosiaalisen median kanavat, livekirkko.fi -sivusto sekä rippikoululaisille suunnattu ”Ulkoläksyt”-mobiilipeli auttavat missiossamme. Livekirkko.fi -sivusto tavoittaa tuhansia ihmisiä viikottain ja rukous-sivumme on yksi sivuston suosituimpia sivuja.

Tämän vuoksi erityisesti lisää rukoustiimiläisiä tarvitaan!

Voit ilmoittautua mukaan laittamalla sähköpostia Markukselle, markus@livekirkko.fi tai vapaaehtoistyö.fi-sivuston kautta:

Ilmoittautuminen ei luonnollisesti sido mihinkään, iloitsemme jokaisesta rukoilijasta kanssamme!