Tule harjoitteluun!

Meillä on evankeliumi tehtävänä.

Jeesus kutsuu meitä jokaista hänen työhönsä. Satunnaisesti voimme ottaa opiskelijoita harjoitteluun joko kirkollisen alan harjoitteluna tai vapaaehtoistoiminnan harjoitteluun.

Meillä Livekirkossa on evankeliumi tehtävänä. Kerromme ilosanomaa Jeesuksesta ja Jumalan armosta uusille ihmisille päivittäin verkkosivujen sekä sosiaalisen median avulla. Haluatko auttaa meitä toiminnassamme?

Toimintamme laatu huomioon ottaen tehtävät ovat pääosin verkossa ja etänä. Tarvittaessa on mahdollisuus osallistua muutamana päivänä viikossa myös toimistoltamme Länsi-Helsingissä. Voit kuitenkin asua ja osallistua mistä päin tahansa!

Lue lisää alta ja jätä yhteydenottopyyntö, niin palaamme sinulle!

Erilaisia mahdollisuuksia harjoitteluun:

Korkeakouluharjoittelu

Seurakuntatyön harjoittelu onnistuu opinto-ohjaajasta riippuen myös meillä. Varsinkin nuorisotyön puolella meillä olisi pohdittavaa ja kehitettävää erilaisten projektien parissa. Pääset oppimaan, näkemään ja toisaalta hyödyntämään jo omaa osaamistasi.

Vapaaehtoistoiminnan harjoittelu

Opiskeletko ihmisten kohtaajaksi? Me kohtaamme melko vähän ihmisiä livenä, mutta sitäkin enemmän verkon välityksellä.

Esimerkiksi saavutettavuusasiat ovat seikka, jotka tarvitsevat meillä vahvasti kehitystä. Kiinnostusta on, mutta aikamme ei riitä kaikkeen. Meidän kanssamme on mahdollisuus nähdä ja oppia uutta ja hyödyntä myös omaa osaamistaan!

TUK-451 -työelämäjakso

Jos TUK-451 -opintojakso sanoo sinulle jotain, olet oikeassa paikassa! Monia kurssilaisia on tehnyt kurssin meillä vapaaehtoistyöntekijöinä. Kurkkaa vapaaehtoistyön paikat ja laita viestiä!

Opinnäytetyö

Tarvitsetko tahon, jonka kanssa pohtia ja tehdä opinnäytetyötä? Autamme tässä mielellämme. Jätä yhteydenottopyyntö ja kerro hieman ideastasi ja pohditaan yhdessä, olisiko tässä tulevan mestaritutkimuksen alku!

Meillä harjoittelussa

Olemme pieni yhdistys, joka toimii täysin vapaaehtoistyön pohjalta. Se asettaa resursseihin muutamia muuttujia, mutta takaa sen että yhdistyksen ”johto” on täysillä motivoitunut tehtäväänsä. Palkattuja työntekijöitä meillä ei ole, joten valitettavasti harjoittelukin on palkaton. Meille on tärkeää, että jokainen toiminnassa mukana oleva tuntee olonsa turvalliseksi ja toimivaksi, joten työhyvinvointi ja perehdyttäminen ovat meille tärkeitä kehityskohteita!

Opillisissa kysymyksissä olet tervetullut juuri niin kuin olet. Meistä sen verran, että mielestämme ihmiset saavat rakastaa, eikä sukupuoli ole este evankeliumin ihmeestä kertomiselle. Näistä asioista viestimme kuitenkin verrattain vähän, sillä Jeesuksen armon välittämisessä on melko paljon muitakin tärkeitä ja merkittäviä asioita, jotka kaikki kristityt toimijat voisivat ottaa huomioon. Ollaan mielummin yhtä, ei hajoteta joukkoa pienempiin palasiin.

Lähtökohtaisesti harjoittelun tehtävät ja yhteydenpito suoritetaan etäyhteyksin. Toimintamme on vahvasti netissä, niin mekin. Joissain harjoitteluissa olemme toteuttaneet esim. erilaisia videoita ja näiden parissa olisi hyvä päästä paikalle studiollemme Helsinkiin. Kaikki on kuitenkin järjesteltävissä ja sovittavissa!

Jätä yhteydenottopyyntö

Lomakkeen rakentaminen tähän on vielä vaiheessa, mutta halusimme kuitenkin jo julkaista tämän sivun harjoittelupaikoista kertomiseen. Laita sähköposti toiminnanjohtajallemme Markukselle markus@livekirkko.fi. Kerro viestissä, missä ja mitä opiskelet ja millainen harjoittelu / muu kurssisuorituksen tarve / opinnäyte olisi luvassa. Markus vastaa nopeasti ja kysyy lisää kysymyksiä, jos tarve.